تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

در این وبلاگ شما با جدیدترین نکات حوزه تدریس خصوصی و آموزش آشنا می شوید. مرجع وبلاگ تدریس برتر، وب سایت های آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف و سایر مراجع آموزشی معتبر می باشد.

کلمات کلیدی

تدریس

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

آموزشگاه های تدریس خصوصی شمال تهران

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی ریاضی

روش نوین تدریس ریاضی

رش های نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلسی

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

تدریس خصوصی جلسه ای چند

تدریس خصوصی پایتون

بعد از یادگیری پایتون چکار کنیم

آیا زبان پایتون سخت است

تدریس خصوصی ابتدایی قیمت

نرخ تدریس خصوصی حسابداری

دستمزد تدریس خصوصی حسابداری

ویژگی های معلم خصوصی موفق

ویژگی تدریس خصوصی موفق

روش یادگیری زبان انگیسی در خانه

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یادگیری زبان در زمان کوتاه

سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه ریاضی در تهران

آموزشگاه تدریس خصوصی غرب تهران

  • ۰
  • ۰

بهترین کتاب های کمک درسی کلاس هفتم

یکی از بهترین ابزارهای کمک‌آموزشی برای دانش‌آموزان به‌خصوص دانش‌آموزان کنکوری، کتاب‌های کمک‌درسی است. کسانی که قصد پیشرفت در مدت‌زمان کمی را دارند، خرید کتاب‌های کمک‌درسی بهترین گزینه برای آن‌ها است. در کتاب‌های کمک‌درسی با توضیح دقیق مباحث مختلف به افزایش و بهبود درک دانش‌آموزان کمک می‌شود. در این بخش به بررسی مزایای استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی می‌پردازیم.

علت استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی

خرید کتاب‌های کمک‌درسی هفتم از سمت معلم‌ها و مدرسین مختلف توصیه می‌شود. این موضوع بر اساس شرایط دانش‌آموز علت متفاوتی دارد. در کتاب‌های کمک‌درسی توضیحات مفصل، تمرینات مختلف، آزمون‌های متنوع و ... وجود دارد. همچنین کتاب‌های کمک‌درسی سطح‌های مختلفی برای دانش‌آموزان ضعیف، متوسط و قوی دارند. دانش‌آموزان بر اساس نیاز می‌توانند این کتاب‌ها را تهیه کنند. 
برای مثال در دروسی مانند ریاضی، علوم و عربی که دانش‌آموزان مشکل دارند؛ خرید کتاب‌های کمک‌درسی هفتم بهترین گزینه است. دانش‌آموزان پس از مطالعه کتاب‌درسی و جزوه معلم خود می‌توانند به سراغ این کتاب‌ها بروند. درصورتی‌که مطلبی را متوجه نشده باشند، در بخش درس‌نامه مطالعه کنند، سپس سؤالات مختلفی را پاسخ دهند و در آخر در آزمون‌های مشخص شده شرکت کنند. اما در برخی دروس در کنار کتاب کمک‌درسی وجود یک معلم نیز نیاز است. برای مثال پس از حل آزمون درس عربی، مشورت با معلم خصوصی عربی هفتم که بتواند مشکلات را بیان کند و به حل بهتر آنها کمک کند، مزایای مطالعه را چندبرابر می‌کند. 

مزایای استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی هفتم

در کتاب‌های کمک‌درسی تمامی نکات ریزودرشت به روش‌های مختلفی به دانش‌آموزان توضیح داده می‌شوند. قبل از شیوع کرونا بسیاری از دانش‌آموزان در طول دوره تحصیلی مطالعه می‌کردند؛ سپس برای رفع اشکال به سراغ تدریس خصوصی هفتم می‌رفتند. اما با ورود کرونا بسیاری از دانش‌آموزان متوجه برخی مطالب درسی نشدند، از این وجود منبعی که به آنها در یادگیری کمک کند اهمیت یافت. برخی از مزایای کتاب‌ های کمک‌درسی عبارت‌اند از:

  • مقرون و به‌صرفه‌بودن کتاب‌ها: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب‌های کمک‌درسی، مقرون‌به‌صرفه بودن آنها است. این کتاب‌ها برای مطالعه دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی طراحی شده‌اند. بر اساس حجم مطالبی که در این کتاب وجود دارد؛ یک منبع آموزشی مقرون‌به‌صرفه حساب می‌شود. 
  • کیفیت بالای مطالب آموزشی: برخی از دانش‌آموزان با نحوه ارائه دروس مشکل دارند. کیفیت پایین بیان مطالب باعث زده زدن دانش‌آموزان از درس می‌شود. در کتاب‌های کمک‌آموزشی، سعی شده تا بیان به صورتی باشد تا دانش‌آموزان با هر سطحی به‌خوبی متوجه مطالب درسی شوند.
  • تنوع و تشابه مطالب به کتاب‌درسی: در کتاب‌های درسی، مباحث درسی و تعدادی سؤال وجود دارد. دانش‌آموزان برای موفقیت در یک درس به حل سؤالات مختلفی نیاز دارند. این موضوع در درس علوم اهمیت ویژه‌ای می‌یابد. دانش‌آموزان باید سؤالات مختلفی را حل کنند تا به‌خوبی به درس مسلط شوند. درس علوم یکی از دروس چالشی دوران تحصیل است. وجود معلم خصوصی علوم هفتم که برای دانش‌آموز برنامه‌ریزی داشته باشد و به وی بهترین منابع درسی را معرفی کند؛ تأثیر زیادی در پیشرفت دارد.

چگونه برای مطالعه پایه هفتم برنامه‌ریزی کنیم؟

برنامه‌ریزی یکی از مواردی است که به علم و دانش نیاز دارد. برنامه‌ریزی صحیح به دانش‌آموزان کمک می‌کند بدون کمترین فشار درسی در مقطع تحصیلی خود موفق شوند. برنامه‌ریزی نیازمند مشورت با یک فرد متخصص و باتجربه است. شاید ساده به نظر برسد؛ اما دانش‌آموزانی که قصد موفقیت در پایه هفتم را دارند برای تمامی دروس حتی فارسی نیز باید برنامه‌ریزی کنند. 

برای این مورد بهتر است با معلم خصوصی هر درس درباره نحوه مطالعه و برنامه‌ریزی آن صحبت کرد. دسترسی به معلم خصوصی دروس مختلف کمی دشوار است. استادبانک پلتفرم در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری است که برای تمامی پایه و دروس معلم خصوصی دارد. در استادبانک پیداکردن معلم خصوصی فارسی هفتم یا معلم کنکور دیگر مشکل نیست. تنها کافی است به سایت استادبانک مراجعه کرده و پایه و درس موردنظر را انتخاب کنید. سپس به لیستی از بهترین اساتید دسترسی دارید. 
 

  • ۰۱/۱۱/۲۶
  • امیر