تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

در این وبلاگ شما با جدیدترین نکات حوزه تدریس خصوصی و آموزش آشنا می شوید. مرجع وبلاگ تدریس برتر، وب سایت های آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف و سایر مراجع آموزشی معتبر می باشد.

کلمات کلیدی

تدریس

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

آموزشگاه های تدریس خصوصی شمال تهران

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی ریاضی

روش نوین تدریس ریاضی

رش های نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلسی

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

تدریس خصوصی جلسه ای چند

تدریس خصوصی پایتون

بعد از یادگیری پایتون چکار کنیم

آیا زبان پایتون سخت است

تدریس خصوصی ابتدایی قیمت

نرخ تدریس خصوصی حسابداری

دستمزد تدریس خصوصی حسابداری

ویژگی های معلم خصوصی موفق

ویژگی تدریس خصوصی موفق

روش یادگیری زبان انگیسی در خانه

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یادگیری زبان در زمان کوتاه

سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه ریاضی در تهران

آموزشگاه تدریس خصوصی غرب تهران

  • ۰
  • ۰

 

اولین درسی که در دفترچه کنکور باید به سوالات آن پاسخ دهید، ادبیات است. ادبیات از بین تمام دروس عمومی کنکور سراسری جزو مهم‌ترین درس‌هاست و داوطلبان کنکور بیشترین رقابت را سر این درس با یکدیگر دارند.

 

 

در این مطلب قصد داریم به چند سوال مهم در خصوص این درس پاسخ دهیم. چطور می‌توانیم ادبیات فارسی را در کنکور 100 بزنیم؟ به چه منابعی برای این کار احتیاج داریم و چه کارهایی را باید انجام  دهیم؟

 

 

همان‌طور که می‌دانید، ادبیات فارسی با ضریب 4، بین دروس عمومی بیش‌ترین ضریب را دارد بنابراین اگر بتوانید به تمامی سوالات به درستی پاسخ دهید به بهتر شدن رتبه خودتان کمک زیادی می‌کنید.

 

 

سوالات ادبیات فارسی در کنکور به 5 بخش لغت، تاریخ ادبیات، املا، آرایه‌های ادبی و زبان فارسی تقسیم‌بندی می‌شوند که پنج سوال آن به املا و لغت و سه سوال به آرایه و سه سوال دیگر به تاریخ ادبیات و نه سوال به قرابت معنایی و ۵ سوال به دستور زبان مربوط می‌شود. بنابراین یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای 100 زدن ادبیات انجام دهید این است که این 5 بخش را به صورت جداگانه مطالعه کنید و تست‌های آن رو بزنید.

 

 

لغت و املا

 

انتهای کتاب درسی لغاتی آورده شده که باید آن‌ها را چندین بار مرور کنید. البته هرچه بیشتر به زمان کنکور نزدیک می‌شوید باید زمان بیشتری را به این قسمت اختصاص دهید. اول خودتان کتاب را بخوانید و اگر لغت جدیدی پیدا کردید معنی آن را از فرهنگ لغت بیابید و یادداشت کنید.

 

 

آرایه

 

اگر می‌خواهید در مبحث آرایه‌ها حرفی برای گفتن داشته باشید باید درسنامه تمام آن‌ها را یاد بگیرید و برای هر آرایه به صورت جداگانه تست بزنید.

 

 

تاریخ ادبیات

 

بهترین کار برای تسلط در این بخش این است که چندین بار مطالب آن را مرور کنید.

 

 

دستور زبان

 

کتاب‌های موضوعی مثل نشر الگو یا خیلی سبز دستور زبان می‌توانند کمک زیادی به شما کنند. اول درسنامه این کتاب‌ها را کامل مطالعه کنید و بعد چندین بار تست‌های کنکور سراسری را بزنید.

 

 

جمعبندی؛

 

 

اگه به هر دلیلی فکر می‌کنید که نمی‌توانید در زمان باقی مانده خودتان را به بقیه رقبا برسانید، می‌توانید از یک معلم خصوصی ادبیات کمک بگیرید. دبیران با تجربه زیادی هستند که در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت می‌کنند. بنابراین می‌توانید به راحتی و تنها با یک کلیک معلم خصوصی ادبیات را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه مناسب بهترین نتیجه را بگیرید.

 

 

منبع: وب سایت irmohasel و سایت سازمان سنجش

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • امیر