تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

در این وبلاگ شما با جدیدترین نکات حوزه تدریس خصوصی و آموزش آشنا می شوید. مرجع وبلاگ تدریس برتر، وب سایت های آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف و سایر مراجع آموزشی معتبر می باشد.

کلمات کلیدی

تدریس

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

آموزشگاه های تدریس خصوصی شمال تهران

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی ریاضی

روش نوین تدریس ریاضی

رش های نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلسی

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

تدریس خصوصی جلسه ای چند

تدریس خصوصی پایتون

بعد از یادگیری پایتون چکار کنیم

آیا زبان پایتون سخت است

تدریس خصوصی ابتدایی قیمت

نرخ تدریس خصوصی حسابداری

دستمزد تدریس خصوصی حسابداری

ویژگی های معلم خصوصی موفق

ویژگی تدریس خصوصی موفق

روش یادگیری زبان انگیسی در خانه

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یادگیری زبان در زمان کوتاه

سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه ریاضی در تهران

آموزشگاه تدریس خصوصی غرب تهران

  • ۰
  • ۰

پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک

این روزها پلتفرم های مختلفی در زمینه تدریس خصوصی آنلاین و حضوری در ایران وجود دارند. استادبانک یکی از این پلتفرم ها است که از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. داستان استادبانک باز می گردد به جمعی دوستانه، فارغ التحصیل از دانشگاه شریف! این گروه همگی سابقه تدریس خصوصی در مقاطع مختلفی از ابتدایی تا دانشگاه را داشتند. باتوجه به وضعیتی که کلاس های خصوصی ایران داشت؛ این گروه اقدام به راه اندازی استادبانک کردند. 
شفاف نبودن قیمت های کلاس های خصوصی، بالا بودن تعرفه های برخی از اساتید، عدم وجود یک مرجع برای معرفی اساتید، مقایسه آنها و اطلاع از رزومه کاری آنها، باعث ایجاد این پلتفرم شد. به مرور زمان، این پلتفرم گسترش یافت و اساتید را از شهرهای مختلف در زمینه های متفاوت جذب کرد. با گسترش تعداد اساتید ثبت نام شده در این پلتفرم، بخش های مختلفی نیز به استادبانک اضافه شد. یکی از محبوب ترین بخش های استادبانک، مجله آن است. در این بخش قصد معرفی مجله استادبانک را داریم.

معرفی مجله تدریس خصوصی استادبانک

موارد متعددی هستند که به یک معلم در ارتقا کیفیت کلاسی کمک می کند. در مجله معلم خصوصی استادبانک به بررسی این موارد پرداخته شده است. همچنین به معلم ها در موضوعاتی مانند نحوه ثبت نام در استادبانک، توضیحات داده شده است. 
مقالاتی که در سایت استادبانک به آنها پرداخته شده است، همگی موضوعات مورد نیاز معلم ها برای ارتقا کیفیت کلاس هستند. موضوعاتی مانند مهارت های مورد نیاز معلم های خصوصی، چگونه کلاس خصوصی را جذاب تر برگذار کنیم و موضوعات مشابه به معلم های خصوصی کمک می کند کلاس جذاب تری داشته باشند. هر چه کلاس بهتر و با کیفیت تر باشد، معلم محبوب تر شده و راحت تر شناخته می شود. از این رو درآمد معلم خصوصی نیز افزایش می یابد.
یکی از موضوعاتی که در زمینه تدریس خصوصی بسیار اهمیت دارد، تعرفه های تدریس خصوصی است. بسیاری از دانش آموزان از تعرفه های تدریس خصوصی یک درس در پایه مورد نظر اطلاع ندارند. همچنین برخی از کعلم های تازه کار نمی دانند باید چه هزینه ای را برای تدریس خصوصی در نظر بگیرند. در مجله معلم خصوصی استادبانک بخشی به تعرفه های تدریس خصوصی اختصاص داده شده است. 
استادبانک هر ساله براساس آخرین اطلاعات، همچنین موارد موثر در تعرفه های تدریس خصوصی، قیمت های هر درس در هر پایه را به روزرسانی می کند. همچنین به معرفی برترین اساتید به همراه ارائه رزومه آنها می پردازد. این گزینه کمک می کند تا افراد به صورت صحیح و با اطلاعات کافی معلم خصوصی را انتخاب و تعرفه را مشخص کنند.

چرا استادبانک را انتخاب کنیم؟

اگر معلم خصوصی هستید و به تازگی با استادبانک آشنا شده اید؛ حتما این سوال برای شما پیش آمده که چرا استادبانک را انتخاب کنم؟ چه چیزی استادبانک را متمایز می کند؟ علاوه بر ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم،در این پلتفرم، در کنار مقالات استادبانک به موضوعات اخلاقی نیز توجه ویژه ای می کند. موردی که برای دانش آموزان و معلم ها بسیار است. در استادبانک برای اساتید دوره اخلاق حرفه ای برگذار می شود. اساتیدی که بتوانند مدرک این دوره را کسب کنند، امتیازی مثبت را در رزومه خود ثبت می کنند. 


 

  • ۰۱/۱۱/۲۴
  • امیر