تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

در این وبلاگ شما با جدیدترین نکات حوزه تدریس خصوصی و آموزش آشنا می شوید. مرجع وبلاگ تدریس برتر، وب سایت های آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف و سایر مراجع آموزشی معتبر می باشد.

کلمات کلیدی

تدریس

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

آموزشگاه های تدریس خصوصی شمال تهران

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی ریاضی

روش نوین تدریس ریاضی

رش های نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلسی

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

تدریس خصوصی جلسه ای چند

تدریس خصوصی پایتون

بعد از یادگیری پایتون چکار کنیم

آیا زبان پایتون سخت است

تدریس خصوصی ابتدایی قیمت

نرخ تدریس خصوصی حسابداری

دستمزد تدریس خصوصی حسابداری

ویژگی های معلم خصوصی موفق

ویژگی تدریس خصوصی موفق

روش یادگیری زبان انگیسی در خانه

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یادگیری زبان در زمان کوتاه

سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه ریاضی در تهران

آموزشگاه تدریس خصوصی غرب تهران

  • ۰
  • ۰

چگونه ریاضی را سریع یاد بگیریم؟

یکی از درس های سخت و پر چالش برای دانش‌آموزان، درس ریاضی است. برخی مواقع این فکر سراغ دانش‌آموزان آمده که یادگیری ریاضی و تسلط بر آن، غیرممکن است. همچنین زمانی که کلمه ریاضی، حسابان، جبر و دیفرانسیل شنیده می‌شود، دانش‌آموزان شب‌های دلهره‌آور امتحان را به یاد می‌آورند. موفقیت در درس ریاضی نیازمند دانستن یکسری نکات است؛ در این بخش به بررسی این موارد می‌پردازیم.

اهمیت ریاضی در زندگی روزمره چیست؟

ریاضی یکی از موضوعات پرکاربرد در زندگی روزمره است. از فروشنده تا فردی که قصد فعالیت در شرکتی را دارد؛ به ریاضی نیازمند هستند. حتی خود ما هم در زندگی، در صورت‌حساب‌های خانه و ... با ریاضی سروکار داریم. اهمیت ریاضی زمانی دوچندان می‌شود که بدانید حتی افرادی که در رشته‌های هنری نیز تحصیل می‌کنند، درس ریاضی را دارند. در اقتصاد، تبلیغات، شیمی، فیزیک و ... ریاضی یک مبحث کاربردی است. در مدارس خصوصی یا افرادی که به‌صورت جدا اقدام به انتخاب معلم خصوصی ریاضی می‌کنند؛ کابوس یادگیری ریاضی  برطرف می شود. بااین‌حال برخی افراد به دنبال روشی برای یادگیری راحت‌تر ریاضی هستند. برای دانستن این ترفندها همراه ما باشید.

بهترین زمان برای مطالعه ریاضی کی است؟

ریاضی را در هرزمان می توان مطالعه کرد. مهم است که زمان مطالعه به حل مسائل مختلف نیز مشغول شوید. فرقی ندارد که در کتابخانه یا منزل این درس را مطالعه می کنید؛ اما مهم است با ذهنی تازه و پرانرژی مشغول یادگیری این درس شوید. برای اینکه این درس برای شما جذاب تر شود می توانید از معماها و سوال های چالشی ریاضی را در اوقات فراغت حل کنید؛ این مرود به تقویت حافظه و کاهش احتمال آلزایمر نیز کمک می کند.

نکات و ترفندهای مطالعه ریاضی

تمرین، تمرین، تمرین

ریاضی یکی از درس هایی است که تنها با تمرین و حل مسائل مختلف، تقویت می شود. برای موفقیت در این درس نیاز است که سوالات مختلفی حل شود. اگر می خواهید در ریاضی موفق شوید تنها کافی است 30 دقیقه هر روز تمرین کنید. تمرین منظم به تقویت مهارت ها کمک می کند.

فرمول ها را در دید خود بگذارید!

در ابتدای یادگیری هر مبحث فرمول های آن را یادداشت کنید و در هر محلی که بیشترین دید را دارید؛ قرار دهید. دیده شدن مطالب به حافظه عضلانی شما نیز کمک می کند. 

مرور مفاهیم پایه را فراموش نکنید!

اغلب ما، زمان یادگیری مباحث جدید از مباحث قبلی غافل می شویم. اگر قصد یادگیری اصولی ریاضی را دارید بهتر است در برنامه خود، زمانی را برای مرور مباحث قبلی اختصاص دهید. 

معلم خصوصی انتخاب کنید!

اگر در ریاضی مشکل دارید و مباحث قبل را نیز به خوبی متوجه نشده اید، بهترین گزینه انتخاب یک معلم خصوصی ریاضی است. معلم خصوصی به رفع ابهامات ذهنی حل مشکلات، درک مفاهیم و یادگیری مباحث به شیوه ای نوین کمک می کند. 

سؤالات را بشکنید!

در صورتی که با یک مسئله بزرگ در ریاضی مواجه شدید، آن را به چند بخش تقسیم کنید. هر بخش را با روش ها و فرمول هایی که بلد هستید تجزیه و تحلیل کنید. پس از این که هر قسمت را به خوبی درک کردید؛ می توانید مسئله را به راحتی حل کنید.

در محیطی مناسب مطالعه کنید!

برای مطالعه درس ریاضی نیاز است که تمرکز کافی داشته باشید. در محیطی که سکوت وجود دارد، این درس را مطالعه کنید. همچنین دقت داشته باشید نور محیط نیز کافی باشد. در کنار محیط، توجه کردن به فاصله زمانی مطالعات نیز مهم است. پس از اتمام یک زمان مطالعاتی از جای خود بلند شده، چند حرکت کششی انجام دهید، سپس دور بعد مطالعه را شروع کنید.

مهم ترین نکته برای یادگیری راحت تر درس ریاضی

برای درک یک موضوع، باید به ابتدا به علت آن پی برد. قبل از اینکه بخواهید روش یادگیری ریاضی را تغییر دهید، به این فکر کنید که چرا ریاضی را یاد می گیرید؟ زمانی که هدف خود را مشخص کنید، کاربرد درس ریاضی را در برنامه خود متوجه شدید، به راحت ترین شکل ممکن این درس را یاد می گیرید. هرگز از زمان گذاشتن و هزینه برای این درس غافل نشوید! درباره هزینه تدریس خصوصی ریاضی و هزینه منابع آموزشی سوالات زیادی ذهن دانش آموزان درگیر می کند. سعی کنید با دوستانتان یک تیم تشکیل دهید، تا به بهترین منابع با مناسب ترین هزینه ها دسترسی داشته باشید.
و در آخر ریاضی را در زندگی خود به کار ببرید! زمانی که از ریاضی در بخش های مختلف استفاده کنید؛ کاربرد آن را با چشم ببینید، این درس برای شما شیرین و جذاب می شود. درک و فهم هر مسئله به یادگیری عمیق تر و مباحث سخت تر آن نیز کمک می کند. در نهایت اگر می خواهید در این درس موفق شوید، علاوه بر رعایت نکات گفته شده، با آن ارتباط دوستی نیز برقرار کنید!

  • ۰۱/۱۱/۲۳
  • امیر