تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

در این وبلاگ شما با جدیدترین نکات حوزه تدریس خصوصی و آموزش آشنا می شوید. مرجع وبلاگ تدریس برتر، وب سایت های آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف و سایر مراجع آموزشی معتبر می باشد.

کلمات کلیدی

تدریس

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

آموزشگاه های تدریس خصوصی شمال تهران

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی ریاضی

روش نوین تدریس ریاضی

رش های نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلسی

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

تدریس خصوصی جلسه ای چند

تدریس خصوصی پایتون

بعد از یادگیری پایتون چکار کنیم

آیا زبان پایتون سخت است

تدریس خصوصی ابتدایی قیمت

نرخ تدریس خصوصی حسابداری

دستمزد تدریس خصوصی حسابداری

ویژگی های معلم خصوصی موفق

ویژگی تدریس خصوصی موفق

روش یادگیری زبان انگیسی در خانه

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یادگیری زبان در زمان کوتاه

سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه ریاضی در تهران

آموزشگاه تدریس خصوصی غرب تهران

  • ۰
  • ۰

زبان انگلیسی متوسطه اول چقدرسخت است؟

یکی از درس های چالش برانگیز برای دانش آموزان متوسطه، درس زبان انگلیسی است. این روزها دانش آموزان با شرکت در کلاس های زبان خارج از مدرسه، به خوبی از پس این درس بر می آیند؛ اما همچنان برخی از دانش آموزان با این درس مشکل دارند. دانستن روش مطالعه هر درس کمک می کند؛ این سختی ها کمتر شود. در این بخش به بررسی درس زبان انگلیسی در سه پایه هفتم، هشتم و نهم می پردازیم و بهترین روش مطالعه آن را بیان می کنیم. با مطالعه این بخش می توانید درس زبان را به یکی از شیرین ترین درس ها تبدیل کنید و در هر مقطع بالاترین نمره را در آن کسب کنید.

مراحل مطالعه زبان انگلیسی متوسطه اول

برای مطالعه زبان انگلیسی مهم است که از روش مطالعه هر بخش آگاه باشید. دانستن نحوه صحیح مطالعه به فهم راحت این درس کمک می کند. سه بخش اصلی زبان به لغات، درک مطلب و گرامر تقسیم بندی می شود. در این بخش به صورت خلاصه نحوه مطالعه هر مورد را بیان می کنیم. این نکات برای مطالعه زبان انگلیسی در هر مقطع به خصوص متوسطه اول کاربرد دارد.

کلمات مهم را پیدا کنید!

در اولین مرحله باید کلماتی که از نظر املایی بسیار مهم هستند را پیدا کرد. برای این مرحله باید زمان زیادی گذاشت. یادگیری صحیح لغات آنجایی اهمیت پیدا می کند که بدانید، برخی از لغات زبان انگلیسی هفتم در پایه های هشتم و نهم نیز وجود دارد. یکی از مشکلاتی که معلم زبان انگلیسی هشتم یا نهم با آن رو به رو است؛ عدم آگاهی دانش آموز از معنی لغات سال های گذشته است. 
پس از پیدا کردن این کلمات باید آنها را در دفتر یادداشت کرد و معنی آن به همراه کاربرد آن را در دفتر نوشت. این کار باعث می شود کلمه به خوبی در ذهن دانش آموز بماند. در مرحله بعد بهتر است دانش آموز از این کلمه در یک جمله کاربردی استفاده کند؛ تا به خوبی در ذهنش ماندگار شود.

لغات مترادف و متضاد را پیدا کنید!

یکی از بخش های اصلی کتاب زبان انگلیسی لغات مترادف و متضاد است. برای این مورد بهتر لغاتی که از لحاظ معنایی، املایی و کاربرد یکسان هستند را در یک بخش یادداشت کنید. برای این مورد داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی بسیار کمک کنند است. دانستن لغات مشابه نه تنها به افزایش دامنه لغات کمک می کند، بلکه به حل راحت تر سوالات سطح بالاتر نیز کمک می کند. 

نحوه مطالعه درک مطلب زبان انگلیسی متوسطه اول

پس از یادگیری صحیح لغات، مهم ترین بخش درک مطلب است. در صورتی که دانش آموزی کلمات را به خوبی یاد گرفته باشد، در این بخش مشکلی نخواهد داشت. در این بخش از کلمات مختلفی استفاده می شود.
معلم زبان انگلیسی هفتم در آموزش این بخش چالش کمتری دارد. علت این است که لغات آموزش داده شده به دانش آموزان در این مقطع کم و متن های ارائه شده آسان است. با این حال این بخش در مقاطع بالاتر یکی از چالشی ترین بخش های آزمون انگلیسی است. 

روش مطالعه بخش گرامر زبان انگلیسی متوسطه

یکی از بخش های سخت که دانش آموزان با آن مشکل دارند؛ بخش گرامر است. برای بسیاری از دانش آموزان یادگیری لغات و درک مطلب بسیار راحت تر از یادگیری گرامر است. با این حال این موضوع، اصلی ترین بخش امتحانات نهایی و کنکور است. یادگیری این مبحث اهمیت زیادی دارد. بسیاری از معلم های زبان انگلیسی نهم از اشتباهات مبتدی دانش آموزن پایه نهم در این بخش می گویند. باتوجه به اینکه این بخش دارای نکات فراوانی است؛ بسیاری از دانش آموزان به خوبی  قواعد را یاد نمی گیرند. این موضوع باعث می شود تا در پایه های بالاتر که مبحث پیچیده تر می شود؛ دانش آموزان مشکل داشته باشند.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی متوسطه چیست؟

برای موفقیت و کسب نمره خوب در هر درس اولین موضوع آموزش درست است. معلمی که بتواند به بهترین نحوه و با جدیدترین روش های آموزشی مطالب درسی را ارائه کند؛ به دانش آموز در یادگیری مطالب کمک ویژه ای کرده است. مورد بعدی استفاده از منابع آموزشی زبان انگلیسی است. ویدئوها و کتاب های آموزشی به یادگیری عمیق و مفهومی دروس کمک می کند. در صورتی که دانش آموزان نتوانند با این گزینه ها به نتیجه درست برسند؛ انتخاب معلم خصوصی بهترین گزینه است. معلم خصوصی زبان انگلیسی به دانش آموزان کمک می کند تا ابتدا به رفع اشکال در مباحثی که مشکل دارند بپردازند، سپس به یادگیری مباحث درسی بیشتر مشغول شوند. 
 

  • ۰۱/۱۱/۲۱
  • امیر