تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

در این وبلاگ شما با جدیدترین نکات حوزه تدریس خصوصی و آموزش آشنا می شوید. مرجع وبلاگ تدریس برتر، وب سایت های آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف و سایر مراجع آموزشی معتبر می باشد.

کلمات کلیدی

تدریس

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

آموزشگاه های تدریس خصوصی شمال تهران

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی ریاضی

روش نوین تدریس ریاضی

رش های نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلسی

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

تدریس خصوصی جلسه ای چند

تدریس خصوصی پایتون

بعد از یادگیری پایتون چکار کنیم

آیا زبان پایتون سخت است

تدریس خصوصی ابتدایی قیمت

نرخ تدریس خصوصی حسابداری

دستمزد تدریس خصوصی حسابداری

ویژگی های معلم خصوصی موفق

ویژگی تدریس خصوصی موفق

روش یادگیری زبان انگیسی در خانه

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یادگیری زبان در زمان کوتاه

سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه ریاضی در تهران

آموزشگاه تدریس خصوصی غرب تهران

  • ۰
  • ۰

نحوه مطالعه درس های کلاس ششم ابتدایی چگونه است؟

حساس ترین مقطع دوران ابتدایی، مقطع ششم است. در این مقطع دانش‌آموزان باید برای آزمون های مختلفی مانند نمونه دولتی و تیزهوشان آماده شوند؛ لزومه شرکت در این آزمون ها یادگیری صحیح دروس تمامی پایه ها است. برای قبولی در این آزمون ها و کسب نمرات خوب در پایه ششم، دانش‌آموز باید برنامه ریزی درسی درستی داشته باشد و با روش مطالعه دروس اصلی آشنا باشد. در این بخش به بررسی نحوه مطالعه دروس کلاس ششم می پردازیم؛ تا انتها همراه ما باشید.

روش برنامه ریزی برای مطالعه دروس ششم

قبل از شروع برنامه ریزی باید نکات و قواعد آن را دانست. فرقی ندارد قصد برنامه ریزی برای کدام مقطع تحصیلی را دارید اما باید با نکات برنامه ریزی آشنا باشید. اولین نکته این است که برنامه ریزی مختص دانش آموز باشد. در برنامه منحصر به فرد دانش‌آموز به ویژگی های شخصیتی و توانایی ها وی توجه می شود. همچنین به میزان ساعت تفریح و مطالعه او نیز پرداخته می شود.

در یک برنامه ریزی صحیح به اولویت های دانش‌آموزان توجه می شود. توجه به این مورد باعث می شود تا دانش‌آموز به برنامه علاقمند شود و در انجام آن انگیزه داشته باشد. یکی از نکاتی که در حین انجام برنامه ریزی وجود دارد؛ توجه به روش مطالعه هر درس است. دانش‌آموز باید برای مطالعه هر درس و هر مبحث یک روش مطالعه منحصر به فرد را بلد باشد. برنامه ریزی و ارائه روش مطالعه به کمک یک معلم خصوصی ششم ابتدایی امکان پذیر است. معلم ششم از تمامی مباحث دروس آگاهی داشته و بر اساس شخصیت دانش‌آموز اقدام به برنامه ریزی می کند. در این بخش به بررسی روش های مطالعه برخی دروس اصلی ششم می پردازیم.

روش مطالعه ریاضی ششم ابتدایی

یکی از مهم ترین دروس مقطع ابتدایی و پایه ششم، درس ریاضی است. اولین قدم برای مطالعه این درس برنامه ریزی صحیح است. علاوه بر ساعات مشخصی که در مدرسه این درس تدریس می شود؛ در همان روز باید درس مجدد مرور شده و مسائل مشابه با مباحث حل شود. قدم دوم رفع اشکال در مباحث درسی پایه ششم و در زمان های دیگر رفع اشکال برای مباحث پایه های دیگر است. برای رفع اشکال در درس ریاضی بهترین گزینه مشاهده ویدئوهای آموزشی ریاضی ششم است. پس از آن در صورتی که باز هم در بخشی مشکل وجود داشت گزینه بعد انتخاب معلم خصوصی ریاضی پایه ششم است. انتخاب معلم خصوصی به رفع اشکال و نحوه صحیح مطالعه این درس کمک می کند. البته باید به این نکته توجه داشت که درس ریاضی از دروسی است که برای کسب نمره خوب نیازمند تمرین زیاد و ارائه ساعت های مطالعه فراوان است.

روش مطالعه درس فارسی ششم ابتدایی

پایه های درس فارسی در مقاطع اول تا پنجم ابتدایی بنا نهاده می شود. مباحث فارسی در مقطع پنجم و ششم کمی پیچیده تر می شود. برای تقویت مهارت های ابتدا باید بخش های مختلف کتاب را به خوبی مطالعه کرد. سپس باید به سراغ نمونه سوال های مختلف از کتاب های متفاوت رفت. در صورتی که قبلا نمونه سوال حل نکرده اید بهتر است از کتاب هایی  که سطح آنها آسان است شروع کنید. پس از آن به سراغ کتاب هایی با پایه متوسط و پیشرفته بروید. اکثر افراد تصور می کنند، چون فارسی زبان مادری است تنها مطالعه کتاب درسی کافی است. باید گفت این درس دارای نکات تستی فراوانی است که موفقیت در آن نیازمند داشتن یک معلم خصوصی فارسی ششم و منابع درسی مختلف است. 

روش مطالعه علوم ششم ابتدایی

درس علوم از دیگر درس های اصلی و مهم مقطع ابتدایی و به خصوص پایه ششم است. این درس مباحث مختلفی مانند عکس، نمودار، آزمایش، پاورقی و ... دارد. دانش‌آموزی که قصد کسب نمره خوب در این درس را دارد باید تمامی بخش های علوم را به خوبی مطالعه کند. ویدئوهای آموزشی پایه ششم در اینترنت به وفور وجود دارد. اگر قصد دارید در درس علوم موفق شوید مهم است که حتما این ویدئوها را مشاهده کنید. ازآنجایی که امکان انجام برخی از آزمایش‌های علوم برای دانش‌آموزان فراهم نیست بهتر است ویدئوهای آموزشی این درس را مشاهده کنند تا به خوبی با مفاهیم آموزشی آشنا شوند. در کنار ویدئوهای آموزشی، مطالعه کتاب های درسی مختلف و شرکت در کلاس با یک معلم خصوصی علوم ششم به‌شدت در پیشرفت دانش‌آموز تأثیر دارد.

بهترین معلم کلاس ششم ابتدایی را از کجا پیدا کنم؟

در بحث آموزش اولین و مهم‌ترین موضوع، معلم است. معلم های مدرسه به دلیل محدودیت هایی که در زمان و برنامه ریزی دارند توانایی بررسی تمامی دانش‌آموزان و ارزیابی آنها را ندارند. از این رو برخی از دانش‌آموزان مباحث درسی را به‌خوبی یاد نمی گیرند. یادگیری مفاهیم درسی به‌صورت عمیق که منجر به کسب نمره خوب در آزمون ها شود با کمک یک معلم خصوصی امکان پذیر است. برای این مورد پلتفرم استادبانک به کمک دانش‌آموزان آماده است. استادبانک اساتید مختلفی را از سراسر ایران برای تدریس مقاطع و دروس مختلف جذب کرده است. دانش‌آموزان با مراجعه به این سایت به لیستی از بهترین معلم های خصوصی پایه ششم ابتدایی می رسند. تنها کافی است تا از فیلترهای موجود استفاده کنند و لیستی از اساتید متناسب با شرایط خود را مشاهده کنند. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی می توانند با شماره 02191005343 تماس بگیرند.
 

  • ۰۱/۱۱/۱۹
  • امیر