تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

تدریس برتر

مجموعه نکات تدریس خصوصی و آموزش بصورت حرفه ای

در این وبلاگ شما با جدیدترین نکات حوزه تدریس خصوصی و آموزش آشنا می شوید. مرجع وبلاگ تدریس برتر، وب سایت های آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف و سایر مراجع آموزشی معتبر می باشد.

کلمات کلیدی

تدریس

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

آموزشگاه های تدریس خصوصی شمال تهران

تدریس خصوصی ابتدایی ساعتی چند

تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

هزینه تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی ریاضی

روش نوین تدریس ریاضی

رش های نوین تدریس ریاضی چهارم ابتدایی

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران

بهترین کتاب برای تدریس خصوصی زبان انگلسی

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

تدریس خصوصی جلسه ای چند

تدریس خصوصی پایتون

بعد از یادگیری پایتون چکار کنیم

آیا زبان پایتون سخت است

تدریس خصوصی ابتدایی قیمت

نرخ تدریس خصوصی حسابداری

دستمزد تدریس خصوصی حسابداری

ویژگی های معلم خصوصی موفق

ویژگی تدریس خصوصی موفق

روش یادگیری زبان انگیسی در خانه

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یادگیری زبان در زمان کوتاه

سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی

بهترین آموزشگاه ریاضی در تهران

آموزشگاه تدریس خصوصی غرب تهران

  • ۰
  • ۰

معلم خصوصی زبان! از مهارت های مورد نیاز تا درآمد و تجربه مورد نیاز

معلم ها اولین افرادی هستند که تاثیر مستقیمی روی مسائل تحصیلی دانش آموزان دارند. دانش آموزان از کوچکترین و جزئی ترین موارد مربوط به معلم تاثیر می گیرند. در صورتی که یک معلم این موارد را بداند، در راستای رشد و پیشرفت دانش آموز خود تلاش ویژه می کند. یک معلم خصوصی به مهارت های مختلفی نیاز دارد تا بتواند در صدر لیست بهترین معلم های خصوصی قرار بگیرد. مواردی مانند رزومه، تجربه، ویژگی های اخلاقی و روش های تدریس از مهم ترین موضوعاتی هستند که دانش آموزان به آنها توجه می کنند. در این بخش ما به بررسی مهارت های مورد نیاز یک معلم خصوصی زبان می پردازیم.

تخصص

یکی از مواردی که هر معلم خصوصی به خصوص معلم خصوصی زبان انگلیسی نیاز دارد؛ تخصص روی موضوع تدریس است. معلمی که به موضوع تدریس مسلط بوده و در آن تخصص داشته باشد از روش های تدریس متنوعی برای آموزش مباحث مختلف به دانش آموز خود استفاده می کند. همچنین یک معلم مسلط و با تخصص از جدیدترین منابع درسی آگاه است و بهترین ها را براساس نیاز دانش آموز به وی معرفی می کند. از دیگر موضوعاتی که باید به آن اشاره کرد، علاقمندی است. فردی می تواند، در یک موضوع متخصص شود که به آن علاقه دارد. از سمتی دیگر یک فرد علاقمند، این توانایی را دارد که دانش آموز را با روش های مختلف به درس علاقمند کند.

مهارت‌های ارتباطی

یکی از اصلی ترین مهارت معلم خصوصی زبان انگلیسی، مهارت های ارتباطی وی است. علاوه بر این که معلم باید توانایی برقراری ارتباط با دانش آموز را داشته باشد؛ باید توانایی ارتباط با والدین وی را نیز داشته باشد. معلمی که بتواند روحیات و شخصیت دانش آموز خود را به خوبی بشناسند و با وی ارتباط بگیرد او را به درس علاقمند می کند. علاقمندی دانش آموز باعث پیگیری، حل تمرین و در نهایت پیشرفت وی می شود. در استادبانک به یک موردی که توجه ویژه می شود، اخلاق حرفه ای است. با ورود به استادبانک شما به لیستی از بهترین اساتید تدریس خصوصی زبان دسترسی دارید که در صدر آن اساتیدی که دوره اخلاق حرفه ای را گذرانده اند قرار دارند.

برنامه‌ریزی هدفمند و مدیریت صحیح زمان

افراد به دلایل مختلفی اقدام به معلم خصوصی می کنند. دو گروه اصلی دانش آموزان کنکوری و افرادی هستند که قصد مهاجرت دارند. برای این دو گروه زمان یکی از اصلی ترین و مهم ترین موارد است. از این رو یکی از گزینه هایی که به آن اهمیت می دهد معلمی است که بتواند برنامه ریزی دقیق و هدفمندی داشته باشد. در واقع این گروه افراد به دنبال آموزش زبان انگلیسی در مدت کم همراه با یادگیری بیشترین نکات هستند. از این رو معلم باید توانایی اولویت بندی را به صورت صحیح داشته باشد.

به کارگیری جدیدترین روش های تدریس

روش تدریس اصولی و مناسب بر اساس دانش آموز را معلم انتخاب می کند. اما اینکه چه چیزی معلم را منحصر به فرد می کند، نوع روش است. اینکه معلم از بین روش هایی که بلد است اقدام به انتخاب بهترین روش تدریس کند. معلم باید بر اساس شرایط دانش آموز و شرایط کلاس صحیح ترین روش تدریس را انتخاب کرده و همگام با آن پیش رود. همچنین در زمان های مختلفی به شیوه های متفاوتی دانش آموز را ارزیابی کند تا بهترین نتیجه را مشاهده کند. 

درامد معلم خصوصی زبان انگلیسی چقدر است؟

درامد معلم خصوصی زبان انگلیسی به موارد متعددی بستگی دارد. بدیهی است که یک معلم در صورتی که بتواند با سایر اساتید ارتباط بگیرد، مزایای رقابتی ایجاد کند، برندسازی شخصی کند و در چندین محل فعالیت داشته باشد؛ درآمد بالایی نیز تجربه می کند. از سمتی دیگر مواردی مانند پایه و مقطع تحصیلی و اهداف آموزشی نیز بر درامد تاثیر مستقیمی دارد. بر اساس آخرین گزارشات تعرفه یک جلسه تدریس زبان انگلیسی بین 80.000 تومان تا 425.000 تومان است.

استادبانک؛ بهترین پلتفرم برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی

گفتیم یکی از موارد موثر در درآمد معلم خصوصی، محل هایی است که در آن تدریس می کند. بسیاری از معلم ها اقدام به انتشار اگهی معلم زبان انگلیسی در برنامه هایی همچون دیوار و شیپور دارند. اما برای تدریس تخصصی زبان باید در پلتفرم های تخصصی تدریس فعالیت کرد. همین مورد نشان دهنده توانایی معلم در شناخت محیط است. یکی از بهترین پلتفرم های تدریس خصوصی پلتفرم استادبانک است. موردی که استادبانک را از سایر رقبا متمایز می کند، درجه بندی کردن اساتید بر اساس رزومه، تجربه و اخلاق است. گفتیم که یکی از مهم ترین موضوعات برای دانش آموزان خواستار کلاس زبان، اخلاق حرفه ای است. استادبانک با برگزاری دوره اخلاق حرفه ای به معلمان در کسب موفقیت بیشتر کمک می کند. همچنین در مجله خصوصی معلم ها، با ارائه مقالات متنوع به معلم ها در افزایش آگاهی و توانمندی کمک می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان استادبانک با شماره 02191005343 تماس حاصل فرمایید.
 

  • ۰۱/۱۱/۱۸
  • امیر